95% af dine potentielle kunder starter digitalt -
har du styr på deres adfærd og dit website?

Et Digitalt Servicetjek vil give jer nye input og danne basis for at optimere din bundlinje

Digitalt servicetjek

95% af dine potentielle kunder starter deres købsrejse digitalt, når de har brug for et produkt eller en service. Derfor er det afgørende at forstå deres rejse, deres adfærd og deres krav til din virksomhed, samt hvordan man kan sikre minimal friktion i processen.

Mange virksomheder forsøger at markedsføre sig og arbejde med SEO uden at have styr på deres website. Når de potentielle kunder finder et website, der ikke er optimalt velfungerende, så fører det ofte til, at de vender tilbage til søgning på internettet og finder en konkurrent, hvor de i stedet køber produktet eller servicen.

Dit website er det vigtigste

For at opnå succes med din virksomhed er det nødvendigt at have styr på kundens digitale købsrejse. Du skal blive fundet digitalt, især på Google, når en bruger søger efter dit produkt eller service. Hvis du ikke dukker op i søgninger efter jeres produkter eller services, stopper kunderejsen, og du bliver ikke en del af den.

Dit website er det vigtigste element i processen, og dette bør fungere friktionsfrit på alle enheder (desktop, tablet og mobil), hvor jeres indhold er nemt at finde, og brugervenligheden er i top. Derudover bør du sørge for, at brugerne kan få hjælp, når de har brug for det, og at din faglige ekspertise er tydelig på websitet. Dit website er dine potentielle kunders sidste stop, før de køber noget af dig eller kontakter dig.

Sådan foregår et digitalt servicetjek med jeres virksomhed

Vi afholder et møde, hvor jeg får en indsigt i jeres virksomhed og jeres digitale aktiviteter samt adgang til jeres Google Analytics.

Derefter gennemgår jeg jeres website med henblik på den digitale købsrejse og fremlægger løsningsforslag og input til at optimere jeres website. De fleste af de forslag, jeg kommer med, vil de fleste virksomheder nemt kunne implementere og se effekten af på både kort og lang sigt.

Prisen for et digitalt servicetjek afhænger af virksomhedens størrelse og starter på kr. 5000,-.

Google logo
Moede-seo

Et digitalt servicetjek indeholder

  • Gennemgang af jeres eksisterende website med henblik på den digitale købsrejse.

  • Valg af ca. 10 punkter, der vil give god mening at ændre på jeres website, og som dermed vil have en positiv effekt på jeres konverteringsrate.

  • Forslag til små ændringer i struktur og indhold, som kan give effektive resultater.

  • Fokus på mobilopsætningen af websitet set ud fra brugernes adfærd i forhold til navigation, brugervenlighed, indhold og struktur.

Dette får I med som ekstra bonus

  • De organiske positioner i Googles søgeresultater for de 100 bedst positionerede søgeord.
  • Den månedlige organisk trafik fra Google.
  • Virksomhedens linkprofil.
  • Hastigheden for 10 udvalgte sider for både desktop og mobil.
  • SEO-analyse af jeres website.
  • Tips og vejledning til at forbedre SEO på jeres website for 2 udvalgte sider.
  • Highlights fra jeres Google Analytics.
jason-goodman-xSfrOv6x7uQ-unsplash
jason-goodman-xSfrOv6x7uQ-unsplash