95% af dine potentielle kunder starter deres købsrejse digitalt, når de har brug for et produkt eller en service. Derfor er det afgørende at forstå deres rejse, deres adfærd og deres krav til din virksomhed, samt hvordan man kan sikre minimal friktion i processen.
Mange virksomheder forsøger at markedsføre sig og arbejde med SEO uden at have styr på deres website. Når de potentielle kunder finder et website, der ikke er optimalt velfungerende, så fører det ofte til, at de vender tilbage til søgning på internettet og finder en konkurrent, hvor de i stedet køber produktet eller servicen.
For at opnå succes med din virksomhed er det nødvendigt at have styr på kundens digitale købsrejse. Du skal blive fundet digitalt, især på Google, når en bruger søger efter dit produkt eller service. Hvis du ikke dukker op i søgninger efter jeres produkter eller services, stopper kunderejsen, og du bliver ikke en del af den.
Dit website er det vigtigste element i processen, og dette bør fungere friktionsfrit på alle enheder (desktop, tablet og mobil), hvor jeres indhold er nemt at finde, og brugervenligheden er i top. Derudover bør du sørge for, at brugerne kan få hjælp, når de har brug for det, og at din faglige ekspertise er tydelig på websitet. Dit website er dine potentielle kunders sidste stop, før de køber noget af dig eller kontakter dig.
Vi afholder et møde, hvor jeg får en indsigt i jeres virksomhed og jeres digitale aktiviteter samt adgang til jeres Google Analytics.
Derefter gennemgår jeg jeres website med henblik på den digitale købsrejse og fremlægger løsningsforslag og input til at optimere jeres website. De fleste af de forslag, jeg kommer med, vil de fleste virksomheder nemt kunne implementere og se effekten af på både kort og lang sigt.
Prisen for et digitalt servicetjek afhænger af virksomhedens størrelse og starter på kr. 5000,-.
Gennemgang af jeres eksisterende website med henblik på den digitale købsrejse.
Valg af ca. 10 punkter, der vil give god mening at ændre på jeres website, og som dermed vil have en positiv effekt på jeres konverteringsrate.
Moby Kommunikation har base på Nørrebro i København. Du er altid velkommen til at komme og besøge os. Vores mål sammen med dig er at finde den optimale løsning for din forretning digitalt.
Derved realiseres dine mål, ideer og drømme, når vi sammen identificerer din forretnings nye muligheder, hvor vi kombinerer strategi, kreativitet og teknologi for at skabe kundeoplevelser, der skiller dig ud fra mængden.